středa 4. března 2015

Kdo jsem a jak jsem se dostala k pečení...aneb, dorty může dělat každý :)


Narodila jsem se před 32 lety v Chomutově. Od základní školy jsem milovala hodiny výtvarné výchovy, všechny druhy výtvarných činností a estetickou výchovu. Při studiu na gymnáziu jsem si před hodinami hudebky jednoznačně zvolila výtvarku a to byly poslední čtyři roky, kdy jsem na tvoření měla čas :) Pak následovalo studium vyšší odborné školy, vysoké školy a místo kreativity se štětcem jsem kreativně tvořila seminární a diplomové práce...

Teprve před půl rokem jsem cítila, že už zase je prostor něčemu se věnovat a dělat radost lidem kolem sebe. Znám spoustu šikovných lidí, kteří vyrábí úžasné a dokonalé šperky, věci ze dřeva a dalších surovin... ale nikoho blízkého, kdo dělá dorty. Proto jsem se o oblast sladkého tvoření začala zajímat více. Nejsem cukrářka, ale naštěstí v dnešní době existuje mnoho a mnoho knížek a webových stránek s luxusními recepty kuchařek a cukrářek, které se nebojí experimentovat se zajímavými pochutinami... ty jsou mojí inspirací... a pokud si nevyberu z nabídky v České republice, šmejdím a hledám na zahraničních stránkách.

Přeji všem, kdož zavítali na moje stránky, aby zde nalezli inspiraci, kterou hledají a neodcházeli zklamaní. Přivítám jakékoliv Vaše podněty, či připomínky... budu ráda, pokud k mým příspěvkům připojíte své nápady a já slibuji, že všechny konstruktivní nápady vyzkouším... :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat