pondělí 4. května 2015

Peppa Pig


Veselá dětská tématika - dortík ve stylu prasátka Peppa... 

Udělejte si dort, který nepatří do kategorie "vysoce pracných", a potěšte tím své dítko :-) Postačí Vám k tomu papírová předloha prasátka ve velikosti požadovaného dortu - já jsem si podle předlohy seřízla pouze hlavičku, tvar těla už lehce odhadnete i bez obkreslování :-)

Do dortového korpusu, který si upečete na plech, seříznete nožíkem tvar prasátka. Někdo pracuje tak, že si nejprve dortový korpus celý naplní krémem a výsledný tvar řeže až na závěr. Mně bylo líto krému v odřezcích, protože nejsem dortový dojížďák, takže jsem nejprve do piškotu vyřezala tvar, který jsem teprve následně prokrojila a naplnila krémem. 

Pak už vám stačí jen růžový a červený (bordó) marcipán a za chvíli je hotovo :-) Uši a nožičky drží na dortu pomocí aranžovacích drátků...

Přeji příjemné tvoření, Iva

Předloha hlavičky

Žádné komentáře:

Okomentovat